میم - تنها

میم تنها

میم - تنها

میم تنها

آشیانه

حال که به آشیانه ام برگشتم

کمی آرام گرفته ام....

کمی خود را ملامت می کنم...

ناگاه عادت نکنم به کس یا ناکس که دلم را با خودش ببرد....

نظرات 5 + ارسال نظر
setare شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://setaresoso.blogfa.com

به خــــُدا وَقـــتی آمـــَدی

نهـ چــَمــِدآن داشــتی و نهـ چــَتـر...

روزنــآمهـ خون هـــَم نــَبودی!

از کــــــــــُجــا میفــَهمیدم

مــــــــُســـــــافـــــ ـــــِری ؟؟؟!



مرسی.............

☣▓₤℣℘₦ℯℭ₠₦₠▓☣ شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://mojdehbia2.blogfa.com/

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
.__________۞

یاسمن شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

من برای گفتن از عشق،این نعمت الهی خود را کم می بینم
نمی دانم نوشتن در این جا و یاداوری چنین روزی برایت خوشحال کننده هست یا نه
پس تبریک نمی گویم
تنها می گویم شاید این روز بهانه ای باشد که برایت بگویم همواره به یادت هستم

setare یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://setaresoso.blogfa.com/

سیگار به دست به آینه خیره میشوم...
به چشمانم نگاه میکنم ، به صورتم ، به دود سیگار...
پک میزنم...عمـــــیق ، عمــــــیقتر ...
چقــــدر دلــــم برای خودم تنـــــــــگ شده ست...

ققنوس سوخته دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

می نویسم گاه در درون خود نشانه ای از تو/ شاید از درون خود دوباره پیدایت کنم .
کجای کیستی، من کور شده ام یا تو واقعا نیستی
گویا تو هیچ وقت نبودی ای ، پس من در پی چه کسی بودم ، چه کس را جستم
چه کس را حس می کردم ، گرما و لبخند چه کس رو دیدم
آیا من دیوانه ام که سایه ای را دنبال کردم که فکر می کردم از نور ماه خود بود .
، پی تو دنیا را زیر و رو کردم ندیدی غرور خود را فدایت کردم ندیدی ، اشک های را نثار تو کردم اما چی دیدم
تو راستگو ترین راست گو ها هستی که می گفتی پی تو آمادن عاقبتی جز...
آمادم و بال هایم و آتش گرفت ، من از خیلی وقت پیش کور نور شمع تو بودم اما غافل از آتش درونت
سوختم و جایش تا ابد بر تنم خواهد ماند ، چیزی نماند جز خاکستری از من ، ای کاش جرف های بعد از جز را شنیده بودم
تو لیقات این عشق رو نداری عشق من ، تا ابد بر خاکستر خود قفلی بر صندقچه ای دل خواهم زد و در اعماق هفت آسمان و دریا پنهان خواهم کرد
تنها و تنها با یک کلید می توانی آن را باز کنی ، ان کلید را در جایی نجویی که خود می دانی کلیدی کجاست
ققنوس من خاکستر شد و سوخت اما چه کس دیده باشد که ققنوس از سوختن بحراست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد