میم - تنها

میم تنها

میم - تنها

میم تنها

چه غریبانه...

چه غریبانه گذشت ؛ لحظه هایی که صرف تو شد....

لحظه هایی که بی تو گذشت ، با تو نشد!

چه سخت است ، هر شب ستاره ای می زنم بر خیانتت...

آسمان دیگر جای این همه ستاره را ندارد...

می سپارمت به غریبه ها...آنها که هوس رانی می کنند...آنها که دوستت دارم را با شاید می گویند...آنها که می گویند...هر شب ساعت 11...!

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://khabarnegarerooz.blogfa.com/

یه دوستی همیشه می گفت وقتی کسی تنهات گذاشت و رفت بدون 2 دلیل داره اول اینکه شاید یکی بهتر در انتظارت باشه دومین اینکه شاید لیاقت با تو بودن نداشته.
همین بهتر که دوستت دارم یا شاید اما و اگر بشنوه

فاطمه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ

کیستی که من
این گونه
به اعتماد
نام خود را
با تو میگویم
کلید خانه ام را
در دستت میگذارم
نان شادی هایم را
با تو قسمت میکنم
به کنارت مینشینم و
بر زانوی تو
این چنین آرام
به خواب می روم؟

فاطمه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

گاهی از دوست داشتنهایم احساس پرواز می کنم

گاهی از دلتنگی هایم احساس سکون

گاهی خنده

گاهی اشک

گاهی لبریز از حس دوست داشتن

زندگی سرشار از این گاهی هاست...

زندگی را زندگی کن...!

....

زندگی میکنم ..

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد.

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را .

فاطمه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

جغد گفت:

خدایا! آدمهایت مرا و آوازهایم را دوست ندارند...

خدا گفت:

آوازهای تو بوی دل کندن می دهد و آدمها عاشق دل بستن اند. دل بستن به هر چیز کوچک و هر چیز بزرگ.
تو مرغ تماشا و اندیشه ای! و آن که می بیند و می اندیشد، به هیچ چیز دل نمی بندد.

دل نبستن سخت ترین و قشنگ ترین کار دنیاست.

اما تو بخوان، همیشه بخوان، که آواز تو حقیقت است و طعمش، طعم تلخ حقیقت

ave یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

خائن و حوس ران خودتی احمق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد